Thursday, 1 December 2011

bacer betol2....khusus untuk si gadis dan si teruna(sje eksyen)

tadi aku try search sal ape2 pandangan guy mengenai wanita..
n i found it!!!!hik3...
ala,fb kan ade....try je usha2...
ade byk tajuk tp yang paling hot yang aku rasa rmai yang wat kerja tak bertamadun nih..
jeng jeng jeng....
tajuk post dye...


yupp,aku setuju..korunk??
moralnya,tutup aurat itu bukan tutup rambut dan leher sahaja yup...
tetapi DADA itu yang paling penting untuk ditutup...
kalau tudung nye singkat macam mana yaa??
pala hotak hang,yang hang dok p beli tudung saji tuh pasai pa???
beli daaa tudung bidang 45 yang xjarang...
kalau shawl???
nak pakai boleh x de masalah,yang masalahnya skrg nih cre korunk lilit shawl tuh...
x ya la ikut fesyen sangat,hana tajima la ape laa..
pastikan fesyen tuh menepati kehendak syarak yakni menutup DADA itu yang penting....
bukannya menutup atas dada ok...korunk en da besar,jgn ego sangat,menyesal kt akhirat nt....
korunk nih,da tahu laki2 itu kuat nafsunya,jangan lah digoda lagi...
kalo dye da ade bni n korunk g gode scre tak langsung?
tak ke korunk dpt dose 'zina'ng lki ore??zina ke???err tak pasti laa...agak jep..kalo salah maaf yep..

n bak kata la en,korunk pakai pkaian yang komfem berahi tuh naik mendadak.jge2...
nt x psal2 lki tuh culik korunk m melampiaskan nafsunya..jge2 taw...
jgn caya sgt kt lki2 nih although depa boyfie korunk...sbb bg dorunk'habis madu sepah dibuang'...
betol ke boy,..hhmmmm betolla tuh tp bukan semua laki,sebahagian besar...

hah ade 1 lagi tajuk bez kt blog dak nih...dengar eh
jeng jeng jeng..

jujur ok para lelaki,bg yang terasa la ok..
of coz la korunk pernah tertengok dua bukit wanita yang semulajadi diciptakan oleh Allah untuk memberi manfaat kepada orang skelilingnya cthnya si suami dan si bayi..ye dokk???
ok2,skrg nih da kecoh lebih SEPARUH daripada gadis di Malaysia bwah 18 tahun, KEHILANGAN DARA??...taw tak???dah mencecah hampir 70 peratus!!!!...so yang masih ade dara just 30% jep...korunk tahu en kalo dlm exam,30% tuh da dikire FAIL!!!...HAHA PANDAILA KORUNK CARI BINI NT..JGN DPT YG DA X DE DARA SUDAHLA,BOLEH MENCACATKAN KETURUNAN..tp klu da jodoh na wt cne en,redha je laa...

aduh,da lari topik nih,tadi na cerita sal 'bukit' tuh..2 je bhse y pling sopan kot...hik3....
untuk sesapa(lki)yang memang kemaruk sangat nak ber-gf tuh..aku syorkan korunk cari la yang da di 'sentuh' kalo korunk berniat untuk membimbingnya ke jalan yang benar...
bukan pe,gurl2 nih dorunk jadi g2 pon sbb laki gak...
tp klu korunk ingin memperisterikannya suatu masa nanti,cari lah yang masih suci..itulah yang terbaik...
n dyeorg lbih dgr ckp lelaki than kaum sejenisnya ok!!thatz the fact...
mcm si isteri yang taat perintah suaminya gitu..hik3..
utk korunk yang mungkin pernah melakukan hubungan terlarang..apa jua...
bertaubat lah dengan yaubat nasuha ...
ia mesti diiringi dengan 3 syarat..
- tidak mengulangi dosa yang telah dilakukan
- berazam untuk tidak mendekati apa2 yang boleh menyebabkan kita terjerumus.
lgi 1 x ingt...
n korunk jgn pernah berputus asa untuk mencari rahmat Allah..
jap2,nt selak lembaran surah azzumar ayat 53 sampai habis mukesurat tuh....
mafhumnya :jangan kamu berhenti daripada mencari rahmat Allah . 2 jep yang aku ingat..



hah tengok tuh,lari topik lagi..
adoiiiyaiii senanyer aku tak tahu nak muler dari maner...
ok2 senang criter tajuknyer..korunk klik SINI...
ini bukan cerita lucah tapi kenyataan bagi yang masih belum mengetahui....
2 jep..dah bersambung
tolong jangan pk bukan2 ok..tq

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^