Wednesday, 30 November 2011

LOST MEMORIES...2009...


korunk pernah ade diari tak???
hik3 dulu2 aku ske sgt tulis dalam diari..hik?..bse laa...
n nie diary waktu aku fom 2...
da dua tahun berlalu...
ni lah saatnya aku mula mengenal cinta(orang utan),peperangan dan pemasaman hubungan,pergaduhan dan macam2 lagi...
saat inilah aku selalu bergaduh ng orang yang paling aku benci dan terpaksa menghadapi rakan disebelah aku(lki) yang sangat menjengkelkan..
wlpepon,aku ske bab 2 bg kngan y plg mnis dlm hidup aku..hik3...
tp sumer 2 tinggal kenangan....
tq maarif,tanpa dia,tak mungkin aku lebih m atang menghadapi hari yang mendatang...
2 jep..
actually klu korunk ade diari pon,itulah yang terbaik,wlpon agak kuno..
sbb nt korunk boleh bce balik,mesti terkekek n cuba ingat balik apekah situasi yang dialami korunk mse 2..
.. 2 jep....nak berdiari kt blog pon boleh...
mne la tw ditakdirkan Allah nak uji korunk,ditarik ingatan tuh...
korang boleh la aplikasikan ape yang korunk da wt slme nih..
err,logik ke??k bai

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^