SHOPPING BUKU DISINI

Thursday, 15 December 2011

calon suami...peace!!

aku tak mintak suami yang SOLEH sangat sebab aku pon bukanlah solehah sangat,
tak mintak yang bergelar USTAZ,sebab aku nih g mesejid pon kadang2...
nak mintak yang kaya,macam la aku ni kaya sangat..macam enggang dgn pipit plak nt..
nak mintak yang hensem,aku bukanlah cantik sangat pon,biase2 je..
nak mintak yang berpangkat,aku hanya seorang HAMBA(hamba Allah),
cukuplah sekadar yang memahami dan MENERIMA diriku apa adanya..
sudi menerima kekurangan diri ini sebagaia seorang isteri..
cukuplah sekadar agama yang diamalkan sepenuh hati dan sama2 mencari jalan ke syurga dalam mmendapat makrifatNya apabila bahtera dilayar dan masjid dibina..
daku percaya lelaki yang baik untuk perempuan yang baik dan begitulah sebaliknya...
..
..
utk bakal suamiku 8 tahun lgi...

eh jap. skrg aku umo 18. kalau 8 thun lagi mksudnya 26 thun. tua giler kot. 

ok aku tukaq. utk bakal suamiku beberapa tahun lagi. hahahahahahaha lulz
salam...
daa

2 comments:

  1. Wow . Betul tu. What you mean 8 tahun ? Saje tnye . Tak jawab pon takpe maybe private hint .

    ReplyDelete

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...