SHOPPING BUKU DISINI

Friday, 23 December 2011

posto posto









hai...
da tengok pic kat atas??
2 la koleksi surat cinta,ugutan,cacian,teguran,persahabatan,perkenalan,luahan perasaan dan macam2 lagi ...
..
spesel yang aku kumpul utk tahun 2010..
banyak tak??
hee...
aku kire2 ade la lbih kurang 35...
percaya tak waktu form 1,aku pernah dapat surat amaran...
dari 1 geng besar nih....


boleh bacer ke??
ni laa...
kteorang gaduh psal hal kecik jep..
biasalah perempuan...
tp biler baca balik...
rasa kelakar...
biasalh tu ore ngah emo...
tp y sdihnyer dorg jaja cerita sal aku...uhuk3...
biarlah...
hanya tuhan dan mber bek aku je tahu aku guane...
aku mintak sangat2 kat luar tuh!!!!
dont judge a book by it cover...
mulut aq memang laser..
tp klu aq thu aq salah,aku akn mintak maaf kay...
exc aq x sedar y aku dah lukekan hati seseorang tuh....
korang jangan contohi taw...
disebalik kekerasan ,ada kelembutan gitu..
hee...

lgipun,sekarang nih ade ke org men balas2 surat nih???
susah la na cari.....
aku gembira coz aku stil dapat laluinye..
actually best ape main surat2 nih...
tapi klu kantoi tu yang x best uhhh....
kecoh 1 skolah...
haha...
pandai2 la yup...
jangan main surat cinta!!!!
belajar dulu kay....
nak cintan cintun masa lpas nikah or tunang....
tp jgn over laa....
hee..
bai..










2 comments:

  1. Hahahaha masih teraimpan ke semua geran2 tanah tu ( surat) huhuhu lawak 2 .

    ReplyDelete
  2. Gmbar las tu . Geng gengster prempuan ke? Asal terok nor senia tangan dia

    ReplyDelete

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...