Saturday, 10 December 2011

single is simple ..ye ke????


hai..
aku terpikir na tulis sal nih..
bagi sesapa yang terasa diri dia OTAI(orang taat agama islam),
maksudnya alim laa...x ske cakap sal hubungan nih...
ok2 selaku wakil wanita yang pernah menjalinkan hubungan istimewa dengan laki..
eh2,jgn salah faham...
bukan hubungan badan or hubungan sulit mahupun apa2 yang tak baik...
adehh,cne na tulis eh??
ade idea tak???
x pe laa..
dengarkan aku merapu....
hik3


ok,ade orang kata...
single??
eleh,bajet je simple la ape la....
pdhal dalam hati nak balak or awex...
almaklumlah remaja kan..
nak rasa disayangi dan meyanyangi...
hik3...
betol tak???
bgi kaum adam,
bagi yang dapat menahan dan melawan nafsu mereka..
aku ucapkan tahniah...
sesungguhnya ketahuilah bahawa
WANITA MERUPAKAN FITNAH BAGI LELAKI...
betul tak tipu,so jangan cuba2 untuk menghidupkan fitnah..
cana nak elak???
senang je...
kalau lelaki,
elakkan berbual mesra dengan wanita yang bukan muhrim...
eh2 chiop2,ni nak bagi tazkirah ke nak bagi pendapat nih???
hik3..maaf,terlajak pulak...


sambung pasal single plak ok...
ok2 kat sini ade faedah dan kekurangan biler korang kapel waktu remaja..

nak tahu??
teruskan membaca!!

faedah
1-korang tak payah habiskan duit mak bapak korang coz na mesej or koll ng balak or sweetheart korang..
2-korang tak perlu cemburu kalau si dia keluar dengan wanita lain or yang sewaktu dengannya...
3- korang tak perlu mengahbiskan pahala korang dengan merindui kekasih hati korang..
4-korang bebas melakukan apa sahaja kerana tidak ada sesiapa yang mengkongkong korang.
5-korang boleh rapat dengn mne2 prempuan/llaki y korang suka..
6-korang tak akan merasa kecewa,sedih or cemburu dengan sesiapa(sidia).
7-korang bebas nak melafaskan apa sahaja kepada sesapa shaja(meluahkan perasaan)..
8-korang boleh fokus kat pelajaran
9-korang tak perlu mengahbiskan masa ntuk berangan angan memikirkan orang yang korang suka..
10-PALING PENTING,KORANG BOLEH ELAKKAN DIRI KORANG DARI TERJERUMUS KE LEMBAH ZINA...zina tuh banyak kategori kan??
zina mata-tengok aurat,(dosa),bercakap dengan nada yang lembut..dan lain2..

adoi..
tuh baru kelebihan single....
keburukan single belom lagi en???
adoiiyaiii,aku rasa cam nak pospon la plak..
nt korang cer cek kat SINI..
kalau tak de,cer tengok kat tips2..ok sayang!!
mira chow dulu..
thankz baca..
like kalau suka..haha
k bai

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^