Tuesday, 20 December 2011

WANITA...LINDUNGI DIRIMU...




nabi Adam merupakan seorang lelaki pertama yang diciptakan Allah daripada tanah liat yang dicantum dan kemudian ditiupkan roh kedalam badannya.
nabi Adam tinggal di syurga tetapi baginda keseorangan kerana tiada berteman...
lalu Allah menciptakan Hawa dari rusuk kirinya untuk menjadi peneman dan pendamping....
hula.a.a.aa.a.aafdsgiwef...
(pendahuluan)...
jap2 na tanya! kalo utk nabi Adam,boleh ke guner baginda??
hmm,sbabnyer aku pon tak pasti sgt...(ske hati aku je en)..

tp x semua kaum Adam menjadikan kaum Hawa itu peneman di kala sunyi,penguat di kala sakit etc....

aduh.....


PICIT KAT SINI bolehh???

kat SINI PULAK bolehh???

alalala...ta beshhh...

PICIT SINI pulak laa..

..
..
..
awak, ADA ORANG PANGGIL!!!


betol, TAK TIPU!!...

jap2,TOLONG SAYA SEKEJAP!!


SEKEJAP JERRR..

k laa nt saya sambung lagi kay...BAI...

eh2 NANTI...


gurau je laa..BACA SAMPAI HABIS YEK!!...

jangan lah marah...


CER SENYUM SKIT..

sikit pon jadi laa k..


haa,kan COMEL TUH!!..

ermm, OK LAA...


saya pergi dulu....

TATA....


P/S..tulisan yang capital tuh ader link2 tersendiri...
aku main paste jep...
rajin2kan lah tangan anda membukanya...hehe

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^