Monday, 23 January 2012

dude herlino...






hai..

korang kenal x sapa dude herlino???

ala pelakon indon

sori to say...
aku memang sokong industri lakonan malaysia
cuma aku berkenan kat sorang hamba Allah ni

dye ni islam en??
cme nme je pelik ckit...

aku pon x tw npe aku ske sgt2 tgk mke diaaa

korea lgi ensem???

tak2,bagi aku,diaaaa moreeeee perrrfeeccttttlaaaahhh

aku nilai ni based on muker je taw
perangai dia aku x taw


aku ske tengok dye senyum
kdg2 terbayang y dia ni jdi suami aku...
pas tu dpt anak tomei2 n encem2 mcm diaaa
perghhhhh...ni daa melalut sakan ni....
hee...
jom kita ucap subhanaallah yang telah mencipta ciptaan yang sangat indah dimataku....

bg korang biasa2 jep??
yeke??
ade aku kisahhhh????


klu korang rse mke korang mcm dude herlino ni,jgn malu jgn segan kontek aku aw....
ade something utk korang
jeng3

jom terjah pic dia




















encem tak????
hehe....
kan best dapat suami hensem macam ni..satu anugerah..hehe


Tuesday, 3 January 2012

hina ke kalau kutip sampah??










aku tak bengang....
marah juga bukann
cuma geram pluss sakit hatiii


taw x??
ni laa rakyat malaysia(cehh ,aku lerr tuhhh)..
da reti guner,x reti buang...
aku rasa lagi elok gne dapat madu sepah dibuang merata2...


mne la aku x menyampah kalo ore tuh boleh kater
'ALA,SAMPAH SECUIT JE,TAK KISAH LAA,NT ADE LA TU ORE KUTIP!!'

Amboi2,aku taw la kat situ memang la ade tukang kutip sampah tapi x yah la sok2 gitu...


saper yang ske buang sampah merata2 ni kan...
sama la perangainya dengan MONYET!!
kenal x???
hah tengok pic kat bawah tuh






hah!!!
tak malu ker???

adehh...
ni nak membebel pon tak guner..
tapi kan...
drpd yang aku perhatikan

uncle2 yang kutip sampah tu
kalo melayu yang kerja en,buat kerja cam tak ikhlas..
memangla ikhlas tu hanya tuhan yang tahu
tapi kiter boleh agak laa en dari perlakuan..

cthnyer cam kat umah aku....
sampah melembang2..
pakcik tu..
bukan nak mengutuk..
tapi aku harap pakcik2 yang kat luar sana..
kalau kerja kutip sampah...
jangan malu2...
pekerjaaan tuh daaa sangat2 muliaaa drpd jual dadahh lorr...
so lakukan dengan ikhlas..
kutip dengan gembira...
saya doakan semoga kehidupan pakcik2 yang kutip sampah ini dapat balasan setimpal dengan apa yang dilakukannya...
kebersihan itukan sebahagian drpd imannn...

bai'
'




Monday, 2 January 2012

200 follower..tu pon na kecohh..bagi kanggg


uhuk...
tadi aku tengok kat dashbod aku..
coz aq x apply follower box kat blog
follower da ader 200..
haha...angka yang cun ....
hehe..
lek ah,aku taw la follower korang da beribu berjuta2.....
aku bukan na eksyen tp emm ntah laa..sje poyo2...
nak tahu ke follower ke 200 siapa...
ni link dye..PICIT SINi

sje je ok..xde unsur2 nak menunjuk2..
ske hati korang la nak pk ape..
hee..
k la tata..