SHOPPING BUKU DISINI

Sunday, 5 February 2012

cinta babuntut




post kali ni aku tulis sendiri
dengan idea aku..cehhh

ari tu ade sorang mber aku ni tnye...
'weh,ko ade pakwe ke??'

ye aku taw 2 soalan cepumas utk dorang knekan aku...
pas tu korek2 rahsia aku...

aishhh....ape laa..x patotkan....
setakat ni y tw pasal perasaan aku cuma sepupu aku n bff aku jep...
jgn tnye dorg plak..
coz aku pon mnipu dorang..
hmm,aku xkn bgthu pe prsaan aku y sbnarnya....
lme sgt dahh aku pendam....
hampir 7 thun....
apa yang mampu lakukan hanyalah berdoa dan terus berdoa agar kami dipertemukan

poyo en...
huhu....

perasan tak....
kalo seorang laki tu ske kat pompuan tu en,
senang je dye comfess perasasan dia
n biasanya wnta 2 plak akn trimer klu x de aral melintang

tp an,klu wnta 2 y ske dlu kat lki tu,
bsenyer pompuan 2 akn senyap2 jep
mcm nak tggu lki 2 y comfess dlu..
agak mengecewakan la....

bagi aku..
ade 2 sebab mngpe wnta 2 x mulekan dulu...
1- wnta 2 msih punya harga diri
-means dia sanggup tunggu n buat apa saja utk trik perhatian lki tu
-n aku pernah dengar criter pasal sorang awex nih..dye ske giler kat sorang babun(mamat) ni,lme pnye tunggu pnyer tggu,lki 2 mcm xde ppe prsaan pon kat dye..las2 awex nih y luahkan perasaaan dia...then,korang taw ape jdi??babun tadi tu amik kesempatan kat awex nih...antrenyer mengikis duit wnta tu...taw x alasannye???'dye y dtg cri aku spe sruh,padan muker!!" bangsat betul..jgn kawin ng lki cam gitu...

2- wnta tu memang pemalu tahap gyaban
-ade la ckit2 ore cam gini


k2 tdi 2 psal knpe wnta x mlekan dlu..
skrg ni na ckp psal psai pa wanita boleh mulekan dulu....
adakah dia tidak tahu malu or anything else...

bagi aku..
ade 2 jugak sebabnyer

1- wnta 2 memang btul2 cntekan llki tu n x sggup tgk lki 2 ng pompuan lain
- wahai lelaki sekalian,klu da ader sorang wanita ni buat mcm tu kat korang....trimer dengan ikhlas..jge la perhubungan ni spye boleh kekal..no zina ok..

2-pompuan 2 memang tergedik2 n x thu malu
- ade sesetengah pomuan ni pantang nampak lki hensem ckit jep mle ah na tekel, n dia nak tunjuk kat orang yang dia mampu pikat sesiapa jep yang dia nak...


..
..
then

kalau laki 2 luahkn perasaan dia....
kne trimer ke x????

kat sini aku ade cadangan...

1- klu korang pon betul2 skekan dia..but umur korang x mengizinkan...ckp kat dia'kiter teman tp mesra jep k'. korang teruskan persahabatan...sulamkan dengan kasih sayang yang tidak keterlaluan...bukan pe,klu korang pon ske giler ng lki tu,n korang kapel ng dye...sorry to say,based on pengalaman aku...kalo da kapel ni,x de mende yang dapat pahala....dpat dosa lagi banyak drpd dpat pahala...betol tak???klu x betol 2 korang buat la analisis sendiri..
aku tkut nt klu korang da la kapel 7 thun,stat dri skola menengah,pas tu ttbe break coz pakwe korang tu bosan ng perangai korang..haha,frust menonggeng..2 la aku da ckp korang x na dengar....hok lki pon sme

2- trimer sekadar utk menguji...
huhu yang ni mcm apa yang aku praktikkan la dlu2..
sje nak uji kaum adam...
n kebanyakannya fail...taw ke sbab pe???
antaranya dorang ske amik kesempatan,klu x pon,mesti ade laa unsur2 zina....hah yang 2 paling aku benci giler....da la bongok,lagi nak bongokkan aku...kalau korang nampk aku mcm layan jep korang,aku nak mengaku kat sini bahawa sebenarnya aku just main2 jep....aku x ingin la kat korang...haha poyo en.tp dlm hdup aku,aku hnye pernah menangis hnye kerana seorang lelaki y sgt aku cintai(cehh),taw ke npe aku ngis????hmm,bkn sebab dia mintak putus..tp sebab dye antar mesej panjang2 giler kat aku...ckp y dia nak mati la ape laa...wehh,mse 2 da la aku sayang giler kat dye pas tu dia cakap mcm tu...mse 2 bulan puasa,sampaikan aku bgun kol 3 pagi wat solat hajat utk dia taw....tengok!!!how much i love him...x cukup lagi ke???
then,now he's leaving me..haha padan muker aku...
lalala,mse 2 aku jahiliah lagi sal cinta ni...
terlalu mudah terpedaya...
huhu pas nih x de dah...
aku jual mahal...
wahai wanita...
kiterkan sebaik2 hiasan didunia ini(wanita solehah),
jangan mencemarkannya..,.
kenangan lama dilupakan...
bukak buku baru



k la
senanyer banyak lagi nak tulis tp x ckup mse
jap g ade tusyen ng cikgu fauzan y hensem tuh..hehe
sebelum tu,
panjang tak???
korang baca sampai abis tak???
bacer la k..
post ni khas utk remaja wanita
klu hok lki na bce pon x pe...
sori la aku merepek...
aku ni kalo tulis bukannyer bacer balik
main taram jep...

aku tulis pasal wanita jep coz aku x taw prsaan lki guaner...
nt ah aku tnyer mber aku..
dye pakar perasaan
k la sori panjang sangat..
bosan eh??
kalau bosan x yah bacer lain kali..
boleh berambusss...
gurau jep...

2 comments:

  1. Which source you get this? Based on your story? So sweet .

    ReplyDelete
  2. kan dah tulis kat atas tadi..daripada idea aku sendiri..^__^ huhu sori kalau banyak unsur poyo...haha..tp ade lah based on experience

    ReplyDelete

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...