Saturday, 18 February 2012

jatuh cinta lagi....




huhu

taraa...

sebelum tu... assalamualaikum...

mesti korang tertanya2 kan aku dah jatuh cinta dengan saper???

hmm,muler2 rse cam na simpan sorang2 jep perasaan ni

tp ble pk2 blik,baik aku share jep..x salah pon

n thennn

nak tahu kee???

siapa kekasih hatiku ????

boleh2...

nt korang scrolll laa bawahh2 sikit kay..


ok2 aku criter la sikit mcm mne aku leh jatuh cinta kat dia

first sebab dia slalu tunggu aku kat depan dorm aku(perasan)...
aku ske peluk2 diaa..sweet sangatttt

then kalau kat skolah

mak dye bawak dia masuk kelas kelas aku
n aku riba diaaa
besttttnyerrrr
dye manje sangat222

kawan2 aku pon ske sgt2 kat dia

tp aku x berani na cium dia
hehe
ari tu dah kena
haha

then start tu laaa
biler x jmpe dia

aku rasa rindu sangat2....

oh ye,aku de bagi nama kat dia

muler2 pk na bagi nama SAYANG...
tapi mak dia marah
mak dia pandang slek jep kat aku(gurau)..

las2 aku bagi nama dia AE....

nama kura2 aku y da innalillah...

hehe

sebagai bukti nyep aku da wat tag nama aku dan dia...
kih3

pic yang aku maksudkan tu ade kat bawah pic keychain ...

mse tu dye ngah duduk atas riba aku

rindu diaaa sangattt....
hope dia pandai jaga diri yup...hehe










taraaa..
tomeiiiiiii
...
kih3....

sempena hari kucing seduniaaaa!!!!!
tata

1 comment:

  1. rugi tak scroll down.. nothing... just buat lawak.....huhuhuhu

    ReplyDelete

Thank you for your comment ^_^