SHOPPING BUKU DISINI

Saturday, 18 February 2012

siapa kata merokok bahaya???

assalamualaikum

sapa kata merokok 2 membahayakan ??

hmm,betolla tuh...
huhu

hari tu aku tertarik ng 1 banner nih...

dia tulis...

TOK SEY MEROKOK. HARAM DISISI ISLAM...

aku x taw la org y baca tu kalau dia merokok masih x de keinsafan lagi

mungkin belum dapat hidayah

lagipon siapalah kita untuk menghalang dia...

kita hanya mampu berdoa...

insyaallah terbukak hatinya....

hah,taw x kelebihan yang diberi pada org y tegar merokokk ni berbanding ore y x merokok

antaranya rambut dorang x kan beruban,insyaAllah

taw x kenapa???

sebab

huhu
tekalaahh

hehe,sebab x sampai umur 40 da meninggal coz sakit paru2 n ntah2 ape2 lagi disebabkan rokok...
kirer trer ahh coz rambut korang x beruban
hehe

n sebanarnya para manusia yang merokok ni mengikut budaya sesuatu kaum...

huhu taw x sabda nabi berkaitan hal ini...

barang siapa yang mengikuti sesuatu kaum maka dia tergolong dalam kaum tersbut...

ni ade pic yang tersangatlah seksi bagi aku...

korang pernah dengar takk ayat manis dari boyfriend or pakwe2 korang ...'BELAH LAH DADAKU..

yess,aku dah dapat....
kih3..telah siap dibelah pon utk membuktikan cintaku pada rokok!!





ok2,agak2 korang laa...

apa komen korang kalau tengok dada bf korang tuh macam gni...

guane nih???
xkan nak jadi janda berhias kot

mesti takk nakkan ???

huhu....

lu pk la sendiri kay...

Merokok adalah senjata Yahudi yang paling berjaya, nak tahu kenapa?
Sebabnya :
Mana ada orang hisap rokok bermula dgn BISMILLAH..!
Mana ada selepas habis merokok ucap ALHAMDULILLAH..!
Menyalakan api adalah kesukaan syaitan...!
Meletakkan jari di mulut adalah amalan Yahudi...!!
Mengepit 2 jari pada rokok adalah melambangan salib...!
SAUDARA2ku SEKALIAN... BERHENTILAH MEROKOK.....
(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪےhidup lebih sihat tanpa merokok...
Alhamdulillah..hargai lah nyawa anda ......

tata















No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...