Monday, 12 March 2012

curahan cinta niagara feat ingin berkasih lagi







tarara
hari tu mira p karnival buku kat kuantan
hehe
mcam mana boleh tersasar kat sana???
hehe
sebabnya hari tuh mira balik pahang coz nak p kenduri kawin sedara kat pekan
then kebetulan sedara mira ajak p so mira ikut
dengan kesempatan yang ada
mira beli 2 novel ni

hmm,sorry to said but mse 2 memang obvious giler ah mira nih ske novel
n mira bukan main taram jep amik novel
mira beli 4 jep
- curahan cinta niagara
-syahadah seorang ateis
- leven trumph(penulis dia)
-ingin berkasih lagi(damya hanna)

huhu
ni nak cerita..

utk novel curahan cinta niagara tuh kan
mira da pernah baca sebenarnya
tapi pinjaman kat library
mira nak beli sendiri tapi cari2 x jmpe2 pon
biler kat karnival tu
mira tercari2 jugak novel tuh tapi x jmpe
waktu mira ade kat tempat novel english en
mira ternampak sorang wanita nih tengah memegang novel idaman mira

huhu
dengan spontannyer
mira terus tegur wanita terbabit

mira : eh,awak dapat kat mana novel ni ek??
wanita : oh,saya amik kat sana(sambil menudingkan jarinya )
mira : saya cari novel ni lah tadi tapi x jmpe,boleh x tolong tunjukkan tempatnya,please5,saya tkut x jmpe
wanita : hah,hmm,boleh2...
wanita : ko tunggu sini kejap,aku nak g sana,nt aku dtg balik(wanita tu berpesan pada kawannya)
kawan wanita : ala,i want follow whereever u go
mira : timah(spupu mira),sini ikut aku!
timah : menganggukkan kepalanya

then..

wanita : hah,ni la novelnya
mira : thankz sangat2.....mekasih taw...maaf menyusahkan

....
..
aku tersenyum lebar seyhhhh
kan timahh kannn???
lompat2 lagi

haha x malu tol
kih3
2 je laaa....

korang tak tertanya2 ke nape mira sangat berminat ngan curahan niagara tu


^_^

sebabnya huhu ade lahhhhh
secrettt lorrrr
hanya mira dan tuhan yang tahu

x perlu la k

salam


















ni mira share

coz korang la intan payung mira

^




No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^