SHOPPING BUKU DISINI

Saturday, 31 March 2012

klang banjir!!!

assalamualaikum

ade tak terbaca akhbar pasal klang banjir kilat tuh

^__^

kat sini mira nak share sikit...

walaupon skolah mira tak banjir
but nak share jugak pengalaman ngeri mira dan rakan2...

banjir tu hari jumaat kan??

ceritanya macam ni..
malam jumaat tuh,
ntah macam mana mira tertido awal
ade la dalam pkul 12 gitu

memang terbaring terus tidur
mujur sebelum tu ade baca surah al-Mulk ramai2...

mse tu dekat pukul 11.30..

straight to the point...

dalam pukul 4 lebih(berdasarkan info drpd kwn2)

mira terjge drpd tidur coz dengar bunyi petir,kilat,yang teramat kuat...
katil mira betul2 sebelah tingkap n cahaya kilat tu betul2 depan mata mira!!!!




subhanaAllah..

perasaan masa tu tok sah cakap ahh...
memang mira ulang balik baca surah alkahfi,almulk,ayat kursi n 3 qul banyak..
seramm
sampai 1 masa tuh tiber2 dengar bunyi yang kuattt sangat..
mira pon tak taw mende pe tu

cahaya kilat tu bukan macam biasa...
lagi powerr lohhh...

rupe2nyer bunyi yang mira dengar semalam tu bunyi bumbung dewan makan tercabut..
perghh..
mesti kuat giler petir mse tu..

n buat pertama kalinya
mira tergamam koz boleh masuk DM pakai kasut...
coz siling DM bocor...

ade jugak terpikir,
mungkin itu petanda sesuatu daripada Allah..
semoga kita semua dilindungiNyA...

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...