SHOPPING BUKU DISINI

Friday, 9 March 2012

orderrr fulll!!!




nampak tak doodle tomeiiii macam aku tuh????
kih3..
xde la,tu selingan jep

ni nak share..
ade tak baca post mira pasal kek coklat tuh
actuall mira jadi penjual kek taw kat sekolah
kek tuh sangat sedapppp

kek tuh mira tempah dulu taw
kalau dulu2
x de la lama mana,beberapa minggu yang lalu..
kne tempah 3 hari sebelum amik kek tuh
ok lagi laa kan..
at least waktu mira balik dari asrama ari jumaat tuh boleh lah terus kol..


oh ye,bagi sesapa yang belum baca post mira pasal kek tuh..

ok???
hah sambung yang tadi tuh
pas tu kan
tadi mira g kedai kek tu utk amik kek yang mira tempah
pas tu mira ingatkan nak tempah,minggu depan baru amik...

korang taw apa yang terjadi...
tempahan DAH FULL!!!!
gilerrr ahhh
seminggu lepas cuti baru boleh dapat kek..
means kena tempah 2 minggu sebelum amik...
lama tuhh..
k la tu jep
so klu de ssape yang ader tempah kek ng mira tp lom dpt lgi...
bawak bersabar yup
tata







No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...