SHOPPING BUKU DISINI

Sunday, 15 April 2012

gempa 11/4/12

assalamualaikum warahmatullahiwabarokatu wamaghfirotu waridhwanu .....

nak share something...

ada baca berita or dengar2 criter x pasal gempa kat indon..
kat medan eh??

korang dapat rasa tak gegaran tu???
mira yang ada kat klang(asrama) masa tu dapat rasa woohh...

mse tu baru masuk waktu asar
mira tengah duduk kat dalam bilik prep..
tengah wat kje skolah
ttbe rse cam meja goyang2
tapi xde sapa2 pon kat meja tu
pelik tak???

pas tu mira tanya kawan2 mira..
'rasa tak goyang2??'
dorang pon rasa apa yang mira rasa...
lama wehhh
seriously tu first time merasainya...

pastu mira g kat dorm...
tnye dak2 dorm..
dorang pon rasa...

mcm mne la gempa kat tempat kejadian.
mesti lagi panik...
mira y duduk 500000 mile ni pon da risau ...

pas tu ade gegaran sikit lgi waktu pukul 6.45 pm cam gitu la..
tp kjap je

korang pernah rasa ke gempa bumi yang real punyer???

^__^
itu semua petanda daripda Allah...
banyak2kan istighfar...
sekian


No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...