SHOPPING BUKU DISINI

Tuesday, 29 May 2012

Awak... Hari Ini Saya Terlalu Rindukan Awak




jiwang kejap je...
tadi kebetulan ter tengok video ni...
perghhhh ada la sikit2 situasi yang berlaku kat mira dulu...
waktu tahun 2010...
tapi orang tu stil hidup lagi...
cuma mungkin mira dah x wujud dalam hidup dia...
kami dah bawak haluan masing2...
x pe la.ada jodoh x kan kemana...
tapi kalau jodoh dia ngan orang lain nak wat cam ne kan..
mira ni x layak utk dye...
hehe humble jiwang la plak..hoho
start daro0 :00 sampai 1 :40..ada kisah aku dan dia...
x perlu dihuraikan...
cumaaaa....
mira harap dia bahagia n dah tak merokok..
tu je harapan mira...
eceh,sori la jiwang sikit...
huhu...
tata

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...