SHOPPING BUKU DISINI

Saturday, 23 June 2012

SWEET SEVENTEEN SAYANG!!!!

SELAMAT HARI TUA
SELAMAT HARI TUA
SELAMAT HARI TUA AMIRA
SELAMAT HARI TUA


orang kata waktu umur 17 ni la paling banyak kenangan manis...
betol2 mira setuju....
banyak sangat kenangan manis mira thun ni....
^__^
nanti mira akan semadikan kat blog ni...
just wait n c
antaranya p brunei hari cuti hari tu ngan kawan2
p lawatan sana sini
n dapat member2 yang sporting kat kelas 5 naim
sayang korang ketat2!!!
n dapat bersama n geng2 yang sekufu ngan mira
besttt sebab dorang dah paham la jugak perangai mira yang giler2 cikit ni
kadang2 skema kadang otai...
kan2???

mira takkan lupakan tahun ini punyer kenangan
sampai biler2 mira akan ingat insyaAllah..
^__^
detik ini
saya NOR AMIRA BT YUSOF..
telah selamat menjadi anak dara sunti..ehek
x de la bukan 2 sebenarnya

ulang semula

detik ini
saya NOR AMIRA BT YUSOF
telah selamat hidup di dunia ini selama 17 tahun dan 9 bulan kat dalam perut mak

wish :
1-jadi anak solehah dan hamba Allah yang bertakwa
2- bahagia didunia dan akhirat
3-gembirakan mak dan abah
4-dapat straight A+ utk spm 2012
5- dapat hadiah best daripada mak..hehe
6- amik stam,..huhu
tu jep....

nt leh jenguk kat blog lagi satu untuk maklumat lebih lanjut...
^__^



2 comments:

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...