SHOPPING BUKU DISINI

Friday, 27 July 2012

kahwin muda

aku rasa dah ramai kot blogger yang tulis pasal ni...aku pon nak mencelah kejap..muler2 tengok eh2 betol ke??bila tengok muker pengantin tu....betolla kot..muker budak2 lagi...tapi awal sangat kot bagi aku...nenek aku pon kawin umur 16...perghh,hebat ahhh...
aku tak kenal pon sapa syafiq n yana ni..kalo dorang member aku,mesti aku korek2 habis2 rahsia korang..haha..xde la gurau2 je...


ni je pic dorang yang aku sempat snap..hehe






aku pon tahun ni 17 tahun tak terpikir pon na kawin...haha
btw,not bad la adik syafiq n yana ni....hensemmm n cantikkk sangat!!!!!!cuma bonggol unta tu ..ehem2 kalau tak de lagi cantik kot...hehe
k la tu je...jom tengok video dorang...rajin betol sapa yang rakam tu..macam kak dena ....



No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...