Friday, 13 July 2012

rindunyer kat sir Fadzil!!!!


SIR FADZIL WISHH...


dah tengok video ni?
KLIK SINI
ni bukan dak batch mira..
cuma tadi ngah search pasal sekolah rendah
terjumpa video ni...
hah tengok la,garang2 sir fadzil..ramai yang sayang taw...termasuklah mira...hehe

Sir ni dulu guru kelas mira waktu darjah 6(2007) dulu
kamceng ah gak..
sebab sir ni amek berat pasal anak murid dia
kiteorang plak budak 6 bestari masa tu memang nakal
mira pon pernah kena rotan ngan sir
fuhhh bestttttttt sangattt

waktu mira form 2,mira pernah kol sir ni...
mujur dia ingat kat mira...
hoho tu la kali pertama dan terakhir mira kol sir..
pas tu mana berani dah
takut isteri dia marah
anak sir comellllll sangat2222
huhu
nanti mesti hensem macam bapak dia
hoho

akhir kata
andai kata budak2 6 bestari 2007 srai 19 yang tertengok video ni
jom la sama2 kita mendoakan kesejahteraan sir...
aminnn
^___^

sayang SIR FADZIL!!!!!!!!!as teacher

3 comments:

  1. mira... rindu jgak sir.. walaupun dia duduk dpan rumah je, tapi jarang jumpa sebab dia selalu kerja.. but dai still ingt kita semua 6B..

    ReplyDelete
  2. ^__^ sir tinggal kat 19 lagi ek??nt na berayer kat umah dye laa...hehe....bru plan pas spm nanti nak jadi guru ganti kat srai sek 19 or 7..huhu...rindu sir ketat2..haha

    ReplyDelete
  3. yeee.. sir tinggal depan rumah je ni.. kadang2 malam selau terserempak dengan dia.. senyum je la.. huhu.. nnti kalo da jadi guru ganti tu, call la, nnti bole sembang2 kat srai..

    ReplyDelete

Thank you for your comment ^_^