Friday, 6 July 2012

tudung akhir zaman dapat sambutan!!







assalamualaikum
terpaksa curi masa utk tulis mende alah ni...
pasal evolusi tudung di malaysia
muler2
-tudung bawal
-selendang
-tudung ariani
-tudung indon n what so ever

sekarang ni keluar lagi 1 tudung jenama yang dirahsiakan oleh mira
just nak tunjuk
korang perasan tak ciri2 tudung ni
tak tutup dada langsung
malah seolah2 menggalakkan mata2 liar memandang kearah sesiapa sahaja yang memakai tudung sebegini
tak percaya cubalah tengok sendiri



ade ke tudung macam ni dujial begitu mahal???
mira pon tak paham napa



semua jenis tudung yang dijual atas dada dan tak menepati ciri2 tudung muslimah langsung
konon2nyer nak lawan pasaran kat luar negara
apa kejadahnyer kalo tudung tu x menepati syarak...

yela2 taw la yang penting pakai
tapi kalo nak berfesyen pon pk la jugak pantang larang....
dalam surah annur kan ada...
mafhumnya: hendaklah melabuhkan pakaian...

tu je....
^__^
para lelaki2 ...
andai sahabat2 or makwe2 or bini2 terpakai or terbeli tudung cam gini...
puji dulu
macam ni..

'abang tengok ayang cantik sangat2 pakai tudung ni,nampak feminin sangat2 sampai abang termimpi2...tapiii....kalau ayang labuhkan cikit biar tutup dada,lagi lahh abang suka...hari2 makin bertambah sayang dekat ayang....
hoho

cadangan bernas daripada cik mira....
^__^
sekian


No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^