SHOPPING BUKU DISINI

Saturday, 4 August 2012

rawat lidah yang suka mencaci....




bila cakap pasal malu....macam2 yang kita terpk...antaranya malu2 kucing,malu tapi mahu, dan macam2 lagi..
kar sini aku cuma nak nasihat kat korang2 n kat diri aku jugak supaya TIDAK MALU untuk:
1. buat kebaikan
2. berkata benar
3. membantu sesama islam
4. mengingati Allah
5.berhijrah peribadi
6. belajar ilmu agama
7.menghindar sombong....


l


kata2 best hari ini....


pagari bunga iman dengan rasa malu.. dan ada 1 riwast albukhari ni...
malu dan amanah adalah perkara yang mula2 sekali hilang dari dunia ini . sebab itu mintalah dengb Allah unyk kedua duanya

kita perlu malu tapi bukan memalukan....

tu je nasihat daripada aku sebelum aku balik asrama hari ni..hari ni nuzul Quran...selamat beribadah....

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...