Sunday, 16 September 2012

bila hijab terbuka

alkisah ni daripada kawan saya yang menuntut di unknown place..hehe
kawan saya punya kawan ni jantinanya lelaki..
dan telah ditakdirkan oleh Allah bahawa dia ni telah dibuka hijabnya..bukan hijab tudung taw tapi mende lain..yang boleh lihat menda yang x leh dilihat oleh mata kasar..
dann..jeng3....
lelaki tersebut dapat melihat pada WANITA2 yang tudung nya atas dada...paham2 la yup..tudung cukup syarat namanya tu....ada SYAITAN betenggek kat dada2 mereka....agak2 la kalau kalian yang nampak..apa yang korang rasa??n lelaki tu rasa segan yang amat sebab dia sorang je yang leh tengok...subhanallah....nak ke kita (kaum hawa),ditenggek oleh musuh no 1 manusia...
itu belum campur yang pakai baju atas punggung.ketat,legging,dan banyak lagi....nauzubilillah hi min zalik...dengar cerita matahari akan terbit dari barat tak lama lagi....bersedialah semua umat islam....
innaallah ha maana..



muka doodles ni macam muka saya(mira yusof) kan..hehe

muslimah..tutuplah aurat mu dengan sempurna....biar orang kata kita pakai pakaian ketinggalan zaman,jangan sampai kita pakai pakaian ketinggalan zaman.

sekian...

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^