SHOPPING BUKU DISINI

Saturday, 15 September 2012

cer cari nama pada duit kertas

pernah tengok duit rm1,10,20 yang baru??mesti pernah kan..jom main cari2 sebentar....senang je permainan ni...first

  1. bukak dompet anda
  2. cari wang kertas rm1 yang baru macam kat bawah ni
  3. dekatkan muka anda pada wang yang anda pegang..
  4. then,cuba cari nama sultan kat muka sultan yang ada kat dalam duit tu...
  5. nama sultan tu panjang la jugak..melebihi 30 perkataan..
  6. macam tak percaya tapi ianya ada...
  7. tak percaya??cubalah..guna kanta lagi senang..hehe
  8. tulisan dia sangat2 kecil,hanya yang teliti je yang akan nampak..hoho

ok la saya bagi clue,nama dia ada kat area tengkolok..

selamat mencuba!!!!!!!!!!

3 comments:

  1. seri paduka baginda yang dipertuan agung pertama almarhum tuanku abdul rahman ibni almarhum tuanku muhammad

    ReplyDelete
  2. seri paduka baginda yang dipertuan agung pertama almarhum tuanku abdul rahman ibni almarhum tuanku muhammad

    ReplyDelete

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...