SHOPPING BUKU DISINI

Saturday, 20 October 2012

DARUL QURAN(part 2)


 INTERVIEW DQ...ALHAMDULILLAH




assalamualaikum...
hari ni 20/10.12....
alhamdulillah,semalam mira bukak web darul quran...
rasa syukur sangat2 sebab mira layak p temu duga...
tp dalam hati senanya macam2 perasaan ada..cuak,takut..
paham2 la kenapa yup...
sebab andai kata Allah takdirkan mira teruskan pengajaran di sana...
tanggungjawab yang mira galas akan  jadi lebih besar..
mira kena bimbing saudara2 mira kat luar sana yang terpesong akidah nya..
bak kata ustaz..
orang yang tahu tak semestinya sedar
dan orang yang sedar insyaAllah dia tahu...hah korang bahagian orang yang pertama ke yang kedua??
ok then...spm pon da dekat///tp sempat lagi online..
mira malas nak tension2 sangat walaupun senanya dalam hati ni dah cuakkkk....
tp x pe,mira yakin Allah sentiasa ada untuk tolong mira...
walaupapepon,utk kengkawan mira yang tak dapat pp temu duga..jgn risau..
Allah dah sediakan yang terbaik utk korang..mungkin bukan kat sini..
mira pon belom tentu lagi layak utk masuk DQ ....baru p temu duga..belom dapat tawaran masuk DQ lagi..
yang pentinu Doa,Usaha,Ihktiar dan Tawakal(DUIT)

itu je setakat ni...
sat g na isi borang biasiswa pulak...
mne la taw kot2 rezeki Allah bagi kan..
belom cuba belom taw...hehe
post ni utk kenang2 kenangan ..
bukan nak riak,ujub or takabbur...
nanti dah besar or dah kawin,leh la tunjuk kat suami pasal post ni..hehe
gurau2 jep..^__^


No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...