Wednesday, 12 December 2012

12.12.12

assalamualaikum...

^_____^ hari ni buat apa je bersempena tarikh ni??

bagi mira,tarikh hari  ni adalah hari mira menyiapkan sarung bantal tnpa pertolongan daripada mak...hehe

itu je kenangan yang ada..

korang pula bagaimana??

hoho...
hari tu mira pecah rekod anta mesej kat sorang hamba ALLAH ni...

mira bagitahu some thing..

n reaksi dia agak hambar(bagi mira)....

dia bukan diri dia yang dlu..dia sendiri mengaku mende tu..

tak pe la..sedangkan cuaca boleh berubah,inikan pula hati manusia...

xpe la,ada jodoh x kan kemana..

mungkin jugak ALLAH da tetapkan jodoh yang terbaik utk dia...

mungkin bukan miraa..hehe x de gurau2 je sumer ni...

dont take it serious...

blajar dlu ....mira kecik lagi..baru 7 tahun...hehe baru darjah 1..masih banyak yang perlu ditempuh..

sekian

akhir kata ..

SETIAP YANG BERLAKU PASTI ADA HIKMAHNYA

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^