Sunday, 9 December 2012

city hunter

^_____^

aloha...
amacam?? pernah tengok tak drama korea yang hot nih???
huhu...
bagi yang dah tengok mesti bezzz kan...
sebab criter dye of coz la de pasal cinter...n yang menariknyer ia ada thriller sikit2...
n aksi2 yang sweet2...huhu...

hmm,sje nak promote cerita ni  utk sesapa yang belom tengok lagi...
kalau ada masa,n agak2 masa tu memang bosan sangat,baik korang tonton cerita ni daripada korang tengok cerita yang merepek2 or lepak2 buang masa...betol tak??

tu je kot...nasib baik la member mira ni kaki korea..so mira boleh la ushar2 mintak cerita korea kat dia...haha...
 akter dye sangat hensem dan heroin nyer cun habis lah..haha..





















lagu2 dye pon bez...





No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^