SHOPPING BUKU DISINI

Saturday, 9 March 2013

AMIRA on carpet???ohhh


alkisah mak suruh mop dapur hari ni...
huhu..and sebelum mop,knelah angkut karpet kecik cenonet tu n jemur kat luar...
perghh berat gak karpet tu..adelah dalam 1 kg..hoho

then ngah usung karpet tu..
ttbe mataku tertancap pada perkataan AMIRA kat belakang karpet tu...
wehhh nama aku tooo...
apehal ader kat karpet ni...ape ingt nama aku ni nama barang ke??
sedihhh aserr time tengokk tu..huhu

tgk lah bukti kat atas ni...
syarikat mana entah yang buat karpet ni dah x de nama lain ke nak letak..
sampaikan nama Amira juga yang dipilih...

Ok la...itu je...k sekiaannnnn....^__^

1 comment:

  1. Hahahhaa amira dan kapet x dpt dpisahkan. Huhuh

    ReplyDelete

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...