SHOPPING BUKU DISINI

Saturday, 9 March 2013

lesung batu

tadi nak bukak tin susu
bukak pakai pisau.kne tebuk tuu..
then mse tu kudrat x kuat
so amik lah lesung(tempat nak tumbuk kat lesung batu tu,ape ntah nama dia)
pastu ketuk lah kat pisau


biar senang sikit
pastu ntah kenapa ana p baling lesung tu
perghh
n lesung tu terjatuh semula kat lantai
mse tu dah terkejut beruk dah
kuat giler hentaM lantai woh
sikit je lagi nak terkena kaki
perghhh
kalau terkena kaki tadi memang speechhlesss habis lah
seriously lain kali janji x kan baling lesung batu dahhh
betuulllll kalau korang tengok adegan tu memang ternganga mulut...kuatt giler ana baling ...
kalau kena tadi memang padan lah saja cari pasal ...hik3..
itu je...
jangan tiru cara saya//haha
alhamdulillah..masih mampu berjalan seperti biasa...syukurr....

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...