Monday, 8 April 2013

TBL(teman baru lagi)

Assalamualaikum..
haha sekadar mengisi/menambah bilangan post..
ini baru post yang ke 3 utk bln 4..
alhamdulillah dapat teman baru lagi..~padahal dah lama bersama,sebab pada asalnya,dia milik adik ana.
oleh kerana adik ana telah mempunyai hobi baru iaitu membela ikan(tangkap kat kolam sedara) n kutip khazanah kat tepi pantai.maka dia mengamanahkan 'teman baru' kepada ana yang kebosanan..^_^
walaupun TEMAN 'BARU' dah kembali ke pangkuan bondanya kat bawah tangga..hehe...

mesti nak tahukan siapalah teman baru ana ni....haha
dia ni kecik je,comel lah jugak tapi mak aii garang....x leh nk cuit sikit je mulalah nak cakar2..aduihh....
tp dia ni pendiam bila ana ada sekali ngan dia...
bila ana menjauh sikit je mulalah merengek2,cakar sana,panjat sini dll..
nampak je kecik..tp yang peliknya awat dia x membesar mcm kawan nenek kat kg tu??
kawan nenek kat kg tu pergghhh gilerr besarrr,tembam,berat plak tuh!!!

haha..siapalah yang ana maksudkan ini..
jeng3...

nak tahu???
nt lah..ini intro je dlu...
belom amik lgi picnya..sbb dia x mandi lagi...kne mandikan dlu..haha..perlu ke?? perlu kot...^__^

selamat meneka siapa teman baru ana...^__^

#oh,'teman baru' ni binatang ok..bukan manusia..nt mlm ckit baru edit post ni utk letak pic..hope jgn ada fitnah..haha..kwn ngan manusia tp kejam buat apa kan? baik kwn ngan binatang..walaupun dia  x faham apa yang kita cakap tp dia akan doakan kita...^__^


p/s : Alhamdulillah...rakan ku telah selamat kembali ke pangkal jalan...dia kini berada di tepi jalan utk melintas tetapi malangnya sementara sahaja kerana trafik sesak,almaklumlah hari isnin,hari bekerja..sabar yer...sila tekan butang hijau jika ingin melintas yer...^__^~merepek~

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...