SHOPPING BUKU DISINI

Saturday, 29 March 2014

Geng Meja Prep... lalala

Assalamualaikum..
 #throwback session..

ok hari ni aku p mana2,duk throwback je memori 2 thun lalu beb..
since i was form4..
ntah.. pelik an dengar nama geng tu..
actually nama tu x official pon..
juz aku rasa ia simbolik utk aku dan member2 aku. .
di mana saat mata bertentang mata,saat hati mula bertanya.
ia bermula di meja prep..

bayangkan 1 meja,kongsi 7 orang.. semua lain2 kelas..
aku 4 firdaus,H 4 naim,A n Q 4 ma'wa,W,R n S 4dk..
dan kami berkumpul,berkongsi cerita hanya masa berkumpul kat meja prep..
masing2 ada kelebihan sendiri..yang tu pandai menjahit,yang tu pandai lukis,yang tu bijak,yang tu pndai buat murtabak.ops..hehe..n banyak lah.. ^^

gaduh?? biasa dah..
over gurau?? selaluuu...
prank???? prnah sangattt..kan..

pastu bila f4,aku Q,A,H sekelas..
alhamdulillah sangat akhirnya Allah satukan kami dalam 1 kelas.. kecoh?? memang..tapi aku x lah kot..haha
ni hah si A n Q ni duk gaduh manjee je dalam kelas,penat aku n H gilir2 pujuk..

bez sangatt... everything we're doing it together.. ^^
ingt x masa f5 tu kita 'niaga' uh.. jual itu ini.. penat memang x terkata tapi besttt...haha

banyak sangat utk diuraikan.. itu je la utk post..
cuma nak cakap.. aku rindu korang... rindu nak berkumpul sesama macam dulu..
nsib baik ada group wasap so macam terlepas lah sikit rindu ni..
nt jumpa kat reunion bulan 5 ni eh...

alhamdulillah semua dah sambung pengajian kat tempat masing...

itu je.. jaga diri jaga iman jaga amal.. ^^

nk share 1 quote

'People dont care how much you know until they know how much you care'

and lg 1

'They plan and Allah plan,Allah is the best of planner'

:) wasalam..

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...