SHOPPING BUKU DISINI

Thursday, 17 July 2014

tiada jodoh antara kita-Akel

Assalamualaikum...

izinkan aku mencoret warkah buatmu Akel.. walaupon aku tahu kau x kan pernah baca surat ku ini.. aku sudah sedia maklum yang kau semakin jauh dariku .. pergi meninggalkan aku utk yang lebih baik,yang dapat menerimamu seadanya..

izinkan aku mengimbas kembali kenangan kita buat kali terakhir sebelum aku men'delete'nya dari kamus hidupku..


hm..perkenalan kita semasa aku berada di tingkatan 2.. masa tu tahun 2009.. pada mulanya aku memang x kenal langsung kau.. tapi atas ajakan mak utk berjumpa mu,ku turutkan jua..
masa tu.. kau jual mahal... sepatutnya aku yang jual mahal tapi ni terbalik plak..
antara nak dan tidak.. mak mengutuskan kau kepadaku.. tapi kau sangat sombong..
tapi x pelah,masa tu aku xde hati langsung kat kau.. so aku macam x kisah sangat as aku dah ada orang lain pon..hoho..

lama jugak lah aku x kontek kau... lebih kurang sampai aku tingkatan 5.. fuh..lama kan.. dan.bila aku dapat tawaran masuk UIA.. aku pon terpk.. aku rasa aku perlukan kau.. dan aku tahu saat ni kau mesti akan tolong aku..even as friend..aku x kisah.. asalkan kau ada disisi aku..

dan alhamdulillah.. kau sudi tolong aku..malah  kawan2 kau pon sudi tolong aku ... aku sangat berterima kasih.. mak aku pon sangat sokong aku kawan ngan kau.. mber2 aku pon senang ngan kehadiran kau..

terima kasih kerana menemani aku hampir dimana jua aku berada..exc kat hostel lah..hihi..

bertuah nya aku rasa sebab dapat jumpa kau.. kau lain daripada yang lain.. ke-specelan kau.. membuatkan aku tertarik...

tapi..apakan daya..kusangka panas hingga ke petang tapi rupanya hujan disenja hari..

kau dah mula buat perangai jual mahal kau balik.. aku pon x tahu kenapa.. x cukup lagi ke kasih sayang yang aku beri kat kau selama ni.. aku dah serahkan jiwa raga aku kat kau kenapa kau sanggup buat aku macam ni..
tadi pon,masa aku p kelas.. kau langsung tak nak tegur aku.. kau tahu tak betapa sakitnya hati aku ni bila kau buat aku mcm tu..apa salah aku???

aku ada sakitkan hati kau ke??? kalau ada.please lah... jujur ngan aku..

hmm... aku rasa x guna aku merayu2 kat kau..sebab kau memang dah x nak kat aku kan.. nak wat camne..xkan aku nak pakse plak.. hmm. k lah tu jer aku rasa

kau sentiasa ada dalam memori even aku berkali2 menidakkannya.. just go on with your life..
aku pon rasa aku dah x perlukan kau.. baik aku cari orang lain jer..kau pon aku rasa dah x nak kat aku kan..
k selamat berbahagia..oh Akel ex sayangku...







coretan ini khas buat Akel..




















tudung akel.. versi manusia..
akan diterjemah dalam bahasa tudung yer supaya xde yang salah anggap..huhu

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...