SHOPPING BUKU DISINI

Monday, 16 February 2015

semuanya telah ditetapkan ke termasuk tingkah laku kita?

Assalamualaikum.. 

maaflah kalau tajuk di atas macam tak sempurna jer..

mira tak tahu tajuk yang paling sesuai..

ingat tak pernah ada kontroveri sementara pasal gadis kpop peluk matkorea tu kan

pastu ada plak minah ni upload video dia-akak tu habaq mai yang semua yang berlaku atas izin Allah,


ok mira tak nak ulas bebanyak.. mira rasa jawapan dari ustaz Zakir Naik ni dah boleh bidas hujah akak tu yang hmm...korang nilai lah sendiri..

utk yang belom tgk video tu,tak yah lah tengok. tengok je terus video kat bawah ni. catat isi penting sebijik2,jangan tengok dan buat konklusi sendiri takot silap conclude.. 

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...