Thursday, 20 August 2015

TEGUR AKU

السلام عليكم

dengan ini aku menyeru kalian semua untuk tegur aku jika aku ada terpost gambar2 wanita yang tidak menutup aurat dengan sempurna.


TOLONG TEGUR AKU YA.

sama ada bagi tajuk post yang korang perasan tu or apa2 je lah supaya aku boleh delete or edit pic tu.


jasamu dikenang. Sekarang baru ada kesedaran pasal ni. Aku rasa dah banyak pic yang tak tutup aurat yang aku post. terpaksa godek balik utk delete.

tolong aku yer.. terima kasih

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ^_^